ניהול צוות - טיפים

"ספגו את מה שמועיל, היפטרו ממה שלא מועיל והוסיפו את מה שהוא ייחודי לכם"

ברוס לי

האופן בו תובילו את הצוות שלכם לעבר היעדים שהוגדרו צריך לכלול שימוש באמצעים שהארגון מעמיד לטובת הפרויקט, ותוך ניצול היכולות של כל אחד ואחד מאנשי הצוות כיחידים ושל הכוח שלהם כקבוצה.

אז איך עושים את זה? מספר עצות ישימות מיידית לניהול צוות אפקטיבי שיגיע למקסימום תוצאות:

מצאו את יד ימינכם- מישהו שאתם סומכים עליו, זה שתרצו שיחליף אותכם

הציבו יעדים ראליים- הציבו מדיניות של ביצועים המותאמת ליעדים שהצבתם ועודדו את ההצלחה

בטחו באנשי הצוות שאתם מנהלים – ותנו להם לדעת מזה!

התמקדו בתוצאות ולא בשעון- הגדירו משימות ויעדים אך תנו לאנשי הצוות לנהל את הזמן שלהם. תוכלו להגדיר יחד איתם מסגרת זמן ריאלית ובהתחשב בשונות בין חברי הצוות.

חברו בין אנשי צוות שיש בינהם התאמה מקצועית ואישית- כך תגדילו את הסיכוי לביצוע ניהול צוות אפקטיבי

הניעו את הצוות שלכם לבצע את התפקיד מתוך מוטיבציה להצליח- זה דורש ממך כמנהל להכיר את אנשיך ולפתח מיומנויות רכות. ככל שתיצור הנעה פנימית, מחויבות העובדים תעלה וגם ההנאה שלהם ובזאת כל הביצועים יהיו טובים יותר.

התוצאות לא כמו שקבעתם? הפרויקט נכשל?  קח אחריות על עצמך ואל תאשים! כך מתנהג מנהיג!

נסו לשתף את כל הצוות בהבנת המקרה והסקת מסקנות.

אנו ממליצים לכל מנהל צוות לעבור אחת לכמה זמן סדנאות כמו: פיתוח מנהלים, ניהול משאבי אנוש, תקשורת, מנהיגות ועוד.

הפעילות מתאימה לצוותים מכל דרגי הארגון, החל מצוותי עובדים ועד צוותי הנהלה בכירים. לכולם יש משימה משותפת וצורך בשיתוף פעולה בעשייה היומיומית להשגתה המטרות.